A szolgáltatás célja, hogy a megrendelőket támogassa a nehéz, súlyos döntések meghozásában, melyeknek belső informatikai vonatkozása is van, a cég tapasztalataival a következő területeken áll ügyfelei rendelkezésére:
Hazai vállalatoknál szerzett tapasztalatok alapján költség hatékony megoldások.
Multinacionális ügyfelek: nemzetközi adatbiztonsági, üzletfolytonossági és folyamatdokumentációs előírásoknak való megfelelés biztosítása, és kifejezetten SOX audit (IT vonatkozású) területeinek való megfeleltetés biztosítása.
A projektmenedzsment az erőforrások szervezésével és azok irányításával foglalkozó terület/team, melynek célja, hogy az erőforrások által végzett munka eredményeként egy adott idő- és költségkereten belül sikeresen teljesüljenek a megbízó cég projekt céljai.
A projekt menedzsment több résztevékenységből tevődik össze:
Projekttervezés :
A projektvezető a közreműködő szervezeti egységekkel együtt team munkában végzi
Jellemző a kettős feladat:
A megtervezendő rendszer kialakítása megfelelő módszerek, technikák segítségével.
Az ehhez megfelelő tervezési eljárás kidolgozása.
Projektszervezés:
Team építés és fejlesztés.
A különböző team-ek tevékenységének szervezése, összehangolása (konfliktusok kezelése).
Projektkoordinálás:
Kitűzött határidők betartása.
Információáramlás biztosítása.
Projektirányítás:
A munkálatok terv szerinti lebonyolítása.
Projektellenőrzés:
A projekt futását folyamatosan követő tevékenység
(Ki kell terjedjen mennyiségi-, minőségi- és funkcionális szempontokra)
A szolgáltatás célja, hogy hatékonyan támogassa a cég IT folyamatait és észrevétlenül beépülve a szervezetbe, szolgálja ki a felhasználók igényeit. Ez a szolgáltatásforma mind saját IT termékre vonatkozóan, mind egyéb általunk bevezetett alkalmazás esetében érvényes és igénybe vehető.
IT- üzemeltetés szolgáltatásai::
Magasan képzett és tapasztalt IT- szakemberek biztosítása, proaktív támogatási szolgáltatások a felhasználóknak.
A háttérkiszolgáló egységek (szerver, hálózat) működőképességének biztosítása.